Veelgestelde vragen / FAQs

Annuleren

Annuleren is tot één dag (24 uur) voor het afgesproken tijdstip van levering van de High tea mogelijk.
Neem hiervoor telefonisch contact op, het telefoonnummer staat in de door u ontvangen bevestiging.
Een High Tea wordt vooraf klaargemaakt, hierdoor is het niet mogelijk om op dezelfde dag te annuleren.
Wij vragen hiervoor uw begrip.

Bestellen

Een aanvraag doet u makkelijk en vrijblijvend via het contactformulier op onze website.

In uw bericht kunt eventuele specifieke wensen aangeven. Vergeet u ook niet te vermelden om welke High Tea het gaat,
de datum van levering en voor hoeveel personen de High Tea bedoeld is. We hebben geen vaste besteltermijn, maar geef
u, uw bestelling tijdig door om teleurstelling te voorkomen, we kunnen per dag maar een vast aantal High Tea’s verzorgen.
Wij bezorgen de High Tea op het door u opgegeven adres.

Let op: een aanvraag is nog geen bestelling.
U ontvangt eerst per email de mogelijkheden en de prijzen. Als u hier akkoord op geeft dan is de bestelling pas definitief.
De reservering is dus pas definitief als deze per mail is bevestigd en is alleen geldig op de dag en
het tijdstip zoals in de bevestiging is opgenomen.

Betalen

De bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal km, het starttarief is € 7,50.

We bieden u alleen de mogelijkheid om per bankoverschrijving te betalen. Let op het bedrag moet 3 dagen voor de afgesproken leveringsdatum bij ons binnen zijn.

Nee wij bieden niet de mogelijkheid om achteraf te betalen

Bezorgen

We bezorgen met name in de regio Hoeksche Waard. Buiten deze Regio is op aanvraag en beschikbaarheid.

Dat kan! Houd u er wel rekening mee dat de betaling 3 dagen van te voren bij ons binnen moet zijn.

We bezorgen op woensdag t/m zaterdag.